Kategorie

Značky Počet značek: 29

Zobrazeno 1 – 29 z 29 položek
  • Bellroy jsou nezávislí australští designéři a řemeslníci, kteří si jednoho dne řekli: „DOST NADITÝM PENĚŽENKÁM!“ a zaměřili se na ruční výrobu kožených ultra tenkých a přesto odolných peněženek. Spojením přírodně činěné usně, ruční výroby a dokonale funkčního designu vzniká dílo, které vás bude provázet na cestě do práce, za dobrodružstvím nebo do školy.

    Bellroy si okamžitě získali srdce gentlemanů napříč celým světem, proto se s jejich peněženkami můžete potkat na australských plážích, britském venkově, v žijících metropolích Evropy a i na americkém kontinentě.

  • Jednoho dne v roce 1999 novozélandský inženýr Greig Brebner vyšel z domu v Londýně v čase největší dopravní zácpy, kdy zrovna začaly z nebe padat kapky deště. V momentě, kdy se ale mrholení proměnilo v liják, desítky deštníků mířily svými špičkami přímo do jeho obličeje. Když zafoukal vítr a jeden z deštníků se obrátil naruby, tak málem vypíchnul Greigovi obě oči.

    Do chvíle, než se Greg posadil ke kuchyňskému stolu a začal dělat první návrhy, byla konstrukce deštníků stejná již od roku 1928. Stačil jediný závan větru nebo pár měsíců používání a mohli jste ho rovnou vyhodit.

    Jakožto inženýr chtěl vytvořit deštník, který svými vlastnostmi překoná všechny ostatní. Greig se těšil na chvíli, kdy se bude moct vrátit domů a vyzkoušet svoji technologii proti silným Novozélandským větrům. Zlomí ho bouřka? Nezlomila! Tak vznikly deštníky Blunt, které jsou výherci jedné z nejprestižnějších soutěží designu Red Dot Award 2014.

  • Bond & Knight jsou nezávislí britští designéři, kteří se zaměřují na ruční výrobu unikátních tenkých a přesto pevných kožených peněženek. Spojení přírodně činěné italské usně, ruční výroby a ojedinělého vintage designu minulého století vzniká jedinečné dílo.

    Bond & Knight osobně vybírají jen tu nejkvalitnější italskou useň, ze které pak skládají peněženky. Ano, skládají… Jejich výrobky totiž neobsahují jediný šev nebo steh.

  • Braasi Industry jsou nadějní čeští návrháři a výrobci, kteří se pro svůj vývoj a výrobu inspirují pohybem moderními městy i překrásnou krajinou. Díky každodennímu cestování na kole hledají předměty, které by odpovídaly jejich životnímu stylu.

    Tak vznikly městské batohy Braasi, které jsou inspirovány praktickou a užitnou estetikou a jednoduchostí horolezeckého vybavení z osmdesátých let.

    Jejich moto "Méně je více" lze cítit ve výsledcích jejich minimalistických batohů. Díky vlastní výrobě v Praze převážně z materiálů vyrobených v České republice si hlídají jejich nezpochybnitelnou kvalitu a můžete si být jisti, že jejich batohy vydrží vzrušující cestu na kole industriálními městy i tajemnou přírodou.

  • Značka Brady Bags byla založena dvěma bratry v Birminghamu ve staré krásné Velké Británii už v roce 1887. Mezi jejich první díla patřila kožená pouzdra na zbraně, která si zamilovali lovci z celé planety a v průběhu let se jejich nabídka dokonce rozšířila o rybářské a lovecké tašky. Brady se takto stali světově proslulí jako tvůrci těch nejlepších kožených sportovních a loveckých tašek.

    Jsme hrdí, že vám můžeme nabídnout značku pánských tašek a obalů na iPhone, která dodržuje tradice, hodnoty a normy už déle než sto let. Brady nadále pokračuje v ruční tvorbě svých děl ve Walsallu v Anglii. Nejkvalitnější plátno (canvas), silné mosazné kování a anglická sedlářská useň dodávají taškám od Brady eleganci a odolnost.

    Některé nejpopulárnější modely od Brady přetrvávají už přes 30 let. Můžete tak mít jistotu, že pánské doplňky od Brady si svůj styl zachovají i nadále. Ať už jste lovec, dobrodruh, rybář, fotograf nebo milovník kvality a estetiky, Brady musí být Vaší součástí.

  • Dle legendy z ostrova Capri se roku 1380 vydala královna Johanka z Anjou na neočekávanou návštěvu. Otec z kartuziánského kláštera pro ni jako dar natrhal kytici nejkrásnějších květů z klášterní zahrady. Po třech dnech zjistil, že voda ve váze voní tajemně a půvabně a s nejlepším alchymistou umíchali parfém, který voněl po těchto květinách. Vzorky tohoto parfému se v klášteře našly v roce 1948 a zde začala historie parfémářské laboratoře Carthusia.

    Parfémy vznikají ruční výrobou a jsou plné emocí a těch nejkvalitnějších esenciálních olejů. Říká se, že s parfémy Carthusia můžete cestovat po celém světě, ale i přesto zůstávat na jednom místě. Vůně je totiž nejintenzivnější vzpomínkou.

    Carthusii je tou pravou značkou, pokud hledáte velice luxusní dárek, který je zároveň originální a vskusný. Její výrobky jsou ale natoli neodolatelné, že nějakým dárkem budete chtít obdařit i sebe.

  • Cílem francouzské značky côte&ciel je tvořit funkční designové batohy pro všechna městská dobrodružství. Jejich tašky a batohy jsou navrženy pro moderní ženy i muže tak, aby odpovídaly jejich každodenním potřebám a jsou stavěné na míru technologiím. Víra v jednoduchost a účelnost je tím, co stojí za futuristickou estetikou těchto batohů. Tato zavazadla jsou vyrobená pro progresivní, dynamické a uvědomělé lidi, kteří chtějí bořit hranice možného. I to je inspirací ke jménu značky - pobřeží a obloha. Je totiž pro všechny, kteří hledí za obzor a vidí možnosti tam, kde jiní vidí překážky. Pro ty, kdo stavějí mosty namísto zdí.

    Celý příběh začal v roce 2008 úzkou spoluprací Applu a módního návrháře Damira Domy a pokračoval založením vlastního ateliéru ve čtvrti Marais v Paříži, domově haute couture. Mezinárodní tým v sobě čítá jak produktové vývojáře, tak módní a grafické návrháře. V srdci Paříž, ale v hlavě celý svět. To jsou tvůrci ikonických batohů côte&ciel.

  • Cross, americká značka vyrábějící prémiové psací potřeby, byla založena roku 1846 v Providence ve státě Rhode Island. Na samém jejím začátku stál klenotník Richard Cross, který pak podnik předal svému synu Alonzovi. Cross stojí za vývojem a vznikem mnoha moderních psacích pomůcek, včetně předchůdců dnešních kuličkových per nebo úplně prvních stylografických per.

    Inovace a technologie ale nejsou to jediné, co drží tuto značku nad vodou už více než 170 let. Je to především smysl pro dokonalý design a touha dělat věci vždy o něco lépe než musíme. I proto se pera Cross prodávají se závazkem nejkvalitnějšího zpracování a nesrovnatelných psacích schopností.

  • Na samém začátku zakladatel značky Danny P Daniel Pitrák přemýšlel, do čeho zabalit svůj iPhone tak, aby se nepoškrábal, ale zároveň pátral po kvalitní a krásné peněžence. Když bylo jeho hledání bez úspěchu, rozhodl se vstoupit na trh s doplňky pro značku Apple a představil peněženku, do které si ale můžete dát zároveň i svůj iPhone.

    I když byli všichni přátelé z návrhu nadšeni, Daniel se do tohoto těžkého úkolu nechtěl pouštět sám a přizval si kamaráda Lukáše, architekta a designera a na konceptu začali pracovat společně.

    Najít perfektního výrobce nebylo jednoduché. Ale každá hodina, kterou strávili cestováním, vyjednáváním a samotným výběrem, stála za to. Ideální řešení Lukáš a Daniel nakonec našli doma - v České republice. Díky tomu v sobě každý jejich produkt spojuje nadčasový design s více než 100letou zkušeností s výrobou kůže. A co bylo tedy výsledkem celého procesu? První kožená peněženka s integrovaným pouzdrem na iPhone se značkou Danny P.

  • Značku FLP založil v roce 1893 Friedrich Leopold Popper a navázal tak na obuvnickou tradici své rodiny na Chrudimsku. Pouhé dva roky po založení se dočkal prestižního ocenění na mezinárodní výstavě v Londýně.

    Na přelomu 19. a 20. století se Popper inspiroval v USA a svou továrnu vybavil prvními stroji na výrobu obuvi. Firma měla nakročeno k tomu, aby se stala evropskou jedničkou, nicméně válka její další vývoj zastavila. Společnost F. L. Popper ale dokázala rychle obnovit výrobu a díky dobrému renomé z předválečného období si znovu brzy našla spokojenou klientelu. S dopady ekonomické krize a následné zhoršující se politické situace se společnost ještě dokázala vyrovnat, osudnou se pro ni stala až mnichovská zrada.

    S vědomím významného historického odkazu a hlubokou úctou k tradici se čeští podnikatelé v roce 2014 rozhodli pro obnovení respektovaného obuvnického klenotu, který společnost F. L. Popper vždy představovala a kvalitní rámové boty za skvělou cenu si tak dnes můžete dopřát i vy.

  • Místo, kde muž najde vše, co potřebuje, pohodlně v jednom prostoru a v té nejvyšší kvalitě. Takže se při nakupování může uvolnit a vychutnat si pocit péče a prostředí pánského salónu.

    S takovou myšlenkou byl tento pražský obchod se zaměřením na muže založen. Jeho tři majitelé cítili velký nedostatek v oblasti nabídky elegantních věcí pro muže na českém trhu a s podnikavostí sobě vlastní se rozhodli zakročit. Pokud našli dobrého dodavatele v zahraničí, začali zboží dovážet do Česka, když u některého zboží dodavatele nenašli, rozhodli se jej začít vyrábět pod vlastní značkou.

    A tak nyní pod značkou Gentleport najdete košile na míru, kožené brašny, ponožky, tkaničky, hedvábné zboží jako kravaty, motýlky nebo kapesníčky do saka a v neposlední řadě kovové manžetové knoflíčky. To vše té nejlepší kvality a s vysokým podílem ruční práce ve výrobě.

  • Česká značka, která dala betonu duši. Vyrábí z něj totiž šperky, doplňky a dekor, přičemž věří, že je to výjimečný materiál se silným charakterem. Stejně jako lidé, kteří ho vyhledávají. U nás najdete designové manžetové knoflíčky Gravelli, které vás potěší, pokud jste milovníkem neotřelého minimalismu, ale dobře zvolíte, i pokud je zakoupíte jako dárek.

  • Hřebeny a kartáče Kent se mohou pyšnit nálepkou „Nejlepší hřebeny na světě“. Ruční výroba ve Velké Británii od roku 1777 je zárukou kvality, přesnosti a naprosté dokonalosti, proto jsou hřebeny a kartáče bez sebemenšího kompromisu. Za své výsledky společnost obdržela ocenění Royal Warrant a stala se tak dodavatelem i samotného královského dvora.

    Společnost založil před více než 200 lety William Kent a jedná se o jednu z nejstarších britských společností vůbec. Po šest generací tvořila historii této značky rodina Kentů. V roce 1932 po smrti posledního bratra z rodů Kentů se otěží firmy chopil pan Eric L.H Cosby, majitel Cosby Brushes Ltd. Od té doby firmě vládne rodina Cosbyů, která píše další dějiny těchto legendárních hřebenů a kartáčů.

  • Značku Marvis proslavily zubní pasty, které se v 70. letech poprvé objevily na trhu v dnes už kultovním obalu, který je pro ně tak charakteristický a více než pasty připomíná tuby s olejovými barvami. Od samého počátku Marvis experimentoval s inovativními a netradičními příchutěmi, které se na trhu téměř neobjevovaly a tuto filosofii v sobě nese Florentská značka až dodnes.

    Zubní pasty jsou vyráběné léty prověřenou, tradiční metodou, zaručující bohatou, jemnou texturu, díky které je chuť velmi intenzivní a osvěžující. Pasty účinně čistí a chrání zuby, pomáhají předcházet nejen zubnímu kazu, ale rovněž pomáhají chránit před tvorbou zubního kamene a plaku.

    O historii značky Marvis není známo mnoho detailů, ale první doložené záznamy o ní pocházejí z roku 1958, kdy byla oficiálně zaregistrovaná panem Earl Franco Cella di Rivara. První pasta Marvis byla určena kuřákům a proslavila se svými bělicími účinky a velmi intenzivní mátovou chutí.

    Coby téměř zapomenutou značku, zakoupila Marvis v roce 1997 společnost Ludovico Martelli S.r.l., která použila původní recepturu a po zakladateli převzala rovněž inovativní přístup při hledání nových příchutí past a dodnes klade velký důraz na propracovaný design všech produktů nesoucích název značky Marvis.

  • Mr. Natty, narozen jako Matt Raine, je vyhlášený, postaru vyučený a především výstřední londýnský holič, který měl tu čest a holil členy britské královské rodiny, rockové hvězdy i modely. Po dlouhou dobu byl rozladěn nedostatkem výstřednějších, zajímavých a kvalitních přípravků pro pány, proto se rozhodl s tím něco udělat.

    Péče o vousy, knír, vlasy i pokožku, to vše si vzal Mr. Natty společně s kreativním ředitelem z reklamy Mattem Brookem na starost a vytvořili moderní a prémiovou značku, kterou lze vystihnout slovem „dandy“. Mr. Nattyho si okamžitě oblíbili nejen dandyové z Londýna, členové královské rodiny, ale i gentlemani z celého světa.

    Výrobce pánské kosmetiky Mr. Natty zaujímá striktní postoj vůči krutosti na zvířatech, proto žádná kosmetika z jejich portfolia není testována na zvířatech.

  • Už od roku 1945 je Mühle synonymem přesnosti, dokonalého zpracování a ladného designu. Tato německá značka, která má kořeny i v českých Krušných horách, je jedním z předních světových výrobců klasických štětek a strojků na holení.

    Značka Mühle se může honosit titulem "rodinný podnik" již po třetí generaci, ale ani po tak dlouhé době se její majitelé nevzdali touhy vyrábět a zpracovávat věhlasné výrobky s citem i na tu nejjemnější práci, spojením německé preciznosti a tradičních hodnot se tak s Mühle stává holení jedinečným prožitkem.

  • Zakladatelé Native Union, John a Igor, měli vždy společnou vášeň pro dobrý design a kvalitní výrobky. Byli rozladěni masou plastových doplňků, která zaplavila trh s příslušenstvím pro mobilní telefony a rozhodli se zakročit se stylovou alternativou. Kombinací nejlepších materiálů a funkčního designu, Native Union představuje výrobky s osobností. Pro všechny, kteří mají rádi, když i kabely pro iPhone mají svůj styl.

  • OAK pochází z Berlína, z města s větší koncentrací vousatých mužů, než bylo v řecké mytologii. Na rozdíl od dnešních mužů ale Řekové z dávného Olympu věděli, jak pečovat o své vousy. OAK proto společně s holiči a hrdými vousáči učí a vyrábí produkty pro muže, kteří se rozhodli nosit své vousy, strniště a kníry s noblesní hrdostí.

    Němci z OAK se inspirovali tradičním světem starých „barbershopů“, míst skutečné mužskosti. Jejich záměrem je vytvářet vousaté přípravky, které jsou užitečné a hlavně snadno aplikovatelné. Vousy i tvář jsou rozdílné a jinak citlivé, proto OAK klade neskutečný důraz na výběr kvalitních a ojedinělých ingrediencí a materiálů. Tato značka se též může honosit tím, že všechny výrobky byly, jsou a budou vyrobeny pouze z přírodních surovin, které jsou náležitě certifikovány.

  • Značka OrbitKey je nutností pro každého vyznavače minimalismu. Kromě elegantního vzhledu totiž nabízí praktičnost a usnadnění Vašeho každodenního života. Tyto hodnoty vyznávají zakladatelé značky, Rex a Charles. Ti si dali za cíl vyřešit frustraci mnoha lidí z chrastících a neuspořádaných svazků klíčů a aby svůj nápad otestovali, představili ho na Kickstarteru, kde velmi rychle uspěli. Teď si můžete svůj OrbitKey pořídit i Vy a říci sbohem neuspořádaným klíčům!

  • Zakladatelé značky Leen a Bertus se začali učit pánskému stříhání už ve svých 14 letech. Oblíbili si toto řemeslo natolik, že později založili holičství v samém srdci Rotterdamu. Mnohaleté zkušenosti s klasickými pánskými střihy přivedlo dva přátele až k myšlence založit svou vlastní značku pomád, které by byly inspirovány historicky nejúspěšnějšími recepturami. Pomáda Reuzel v zelené plechovce je na bázi včelího vosku, je lepivá a dosáhnete s ní střední úrovně ztužení??. Tradiční “pomádová” vůně zde byla okořeněna o aroma peprmintu.

    Reuzel pomáda v červené plechovce je naopak na bázi vody a dosáhnete s ní vysokého lesku. Lehce se z vlasů vymývá, když ale chcete, drží jako lepidlo a vaše vlasy se s ní budou lesknout jako Cadillac, který je čerstvě po nalakování.

  • SA.AL&Co. je výsledkem snahy vytvořit skutečně dokonale účinnou kosmetiku pro muže. Tato značka sídlící ve Vídni vyrábí své skvělé produkty v Tyrolských Alpách a vrací se k tomu, co vždy fungovalo nejlépe - k přírodním ingrediencím, které jsou tím nejlepším základem pro jakoukoliv kosmetiku. Zaměření na dokonalou účinnost produktů, příjemné a nevtíravé vůně a nabídka, která uspokojí potřeby každého muže. Právě to dělá značku SA.AL&Co. výjimečnou. Když k tomu přidáte minimalistický design a hliníkové obaly, zapálení pro ekologii a 100% přírodní ingredience, láska je rázem na světě.

  • Znalci bot po celém světe se jistě shodnou na jediném - Saphir Médaille d'Or, držitel zlaté medaile pařížského mezinárodního veletrhu už od roku 1925, je nejkvalitnějším a nejznámějším výrobcem přípravků na péči o boty na světě.

    Různé druhy vosků – rostlinné, živočišné a minerální vosky, dokonce i norkový olej, to vše je součástí tajného receptu legendárních vosků na boty. Nezapomenutelnou a decentní vůni jim dodává borovicový terpentýn, kterou znalci a dlouholetí uživatelé těchto skvostů poznají i poslepu a věřte nám, že i vy si tuto vůni si přímo zamilujete. Luxusní značky jako Louis Vuitton, Burberry, Hermés nebo John Lobb doporučují a samy používají tuto francouzskou značku. Starejte se o své boty a věřte nám, ony se postarají o vás.

  • Na začátku bylo jen 100 $, odhodlání dělat ty nejlepší klobouky v Americe a šikovné ruce mladého Johna B. Stetsona. Psal se rok 1865 a poté, co tento mladý muž nakoupil kůže, všechny potřebné nástroje a pronajal si malou místnost jako dílnu, zrodila se Stetson Hat Company. Už o rok později jeho klobouková společnost byla na dobré cestě stát se synonymem pro kvalitu, trvanlivost, inovaci a krásu.

    I přesto, že jeho otce, taktéž kloboučníka, všichni považovali za líného a hamižného, mladému Johnovi se rodinnou pověst podařilo změnit a vybudovat tak jednu z nejznámějších amerických firem. Dnes Stetsonovy továrny sídlí v Garlandu v Texasu a klasický styl společně s prémiovou kvalitou jsou poznávacími znameními těchto skvělých klobouků i dnes. Stetson je neopominutelným standardem ve světě pokrývek hlavy. Ne nadarmo se říká "Stetson, it's not just a hat, it's the hat."

  • Legendární výrobce britské pánské luxusní kosmetiky Taylor of Old Bond Street byl založen v roce 1854 Jeremiahnem Taylorem. Pan Taylor začínal s holičstvím, které si otevřel v ulici Bond Street, přímo v samotném srdci módní londýnské čtvrti West End. Roku 1930 se přestěhovali do vyhlášené londýnské ulice Jermyn Street, kde se nachází nejlepší britské značky vyznávající původní řemeslo a techniky.

    Značka Taylor of Old Bond Street se může hrdě honosit titulem „rodinný podnik“, který i po tak dlouhé době vede další generace z rodu Taylorů. Naštěstí i potomci Jeremiahna pevně odmítají jakékoliv kompromisy na úkor kvality a i nadále používají čistě přírodní ingredience a jsou silně proti testování na zvířatech.

  • The Brighton Beard Company byla založena v přímořském městečku Brighton. Rebelská anglická značka vystihuje styl a ducha vousatého životního stylu. Společnost byla založena v roce 2013 životními partnery Lloydem a Jessicou, kteří chtěli vytvořit širokou škálu přípravků na vousy nejen pro městské vousáče.

    Lloyd se pyšnil neudržovaným plnovousem, ale jeho šéf si z něj utahoval a „nutil“ ho oholit se. Lloyd se nechtěl vzdát bez boje a inspiroval se k tomu, že společně se svou láskou Jessicou založili The Brighton Beard Company a vytvořili 100% přírodní rebelské vousací produkty, které zkrotily nejen Lloydův plnovous. A jak se říká v pohádkách - Lloyd a jeho vousy žili šťastně až do smrti.

    The Brighton Beard Co. zaujímá striktní postoj vůči krutosti na zvířatech, proto žádná kosmetika z jejich portfolia není testována na zvířatech.

  • Rodinná firma The Leather Satchel Co. byla založena už v roce 1966 a je nejstarším výrobcem klasických kožených britských brašen (tzv. satchelů). Se sídlem v severozápadní Anglii v hrabství Cheshire a s dílnou v Knowsley poblíž Liverpoolu, vám pánské doplňky od Leather Satchel Co. přináší duši Anglie, kamkoliv se vydáte na cestu.

    Jejich kolekce přichází ve všech stylech a odstínech, jaké si vůbec dokážeme představit, můžete si tak vybrat tašku, která bude přesně na míru vašemu vkusu a potřebám. Součástí těchto pánských kožených tašek je kouzlo spojení ruční výroby s umem těch nejlepších britských řemeslníků.

    Některé populární modely od The Leather Satchel Co. se za poslední desetiletí nezměnily, proto si při pořízení tašky od této pozoruhodné značky můžete být jisti, že její kouzlo přetrvá i další dekády.

  • Už téměř 100 let je jméno Timor synonymem kvalitních ocelových břitev. Vyrobeno v ocelovém Solingenu v Německu. Timor ale není vyhlášen pouze v Německu, jméno této legendy znají i zruční holiči, světoví kadeřníci i manikérky a dodavatelé nejkvalitnějších ocelových nástrojů.

    Na začátku roku 1923 Paul Giesen a jeho partner Eugen Forsthoff přesunuli výrobu do jejich nové továrny ve vyhlášené ulici Baumstrasse, která je srdcem samotné solingenské ocelové čtvrti. Nemohli si pro svůj sen vybrat lepší místo, dodnes zde firma Giesen & Forsthoff vyrábí legendární břitvy Timor.

    Čepel je zpočátku kuta z ocelového prutu, potom je tepelně tvrzena tak, aby získala svůj ojedinělý tvar. Čepel poté prochází řadou procesů ručního broušení a zpracování. V této části vzniká finální podoba čepele, kterou předají nejzkušenějšímu mistrovi. Ten se s nejjemnější pečlivostí věnuje finálnímu dobroušení do ostrosti, díky které se z břitvy stává nestárnoucí klasika mokrého holení.

  • Tusting je rodinná firma, která sídlí v samotném srdci anglického venkova v městečku Lavendon. Již pátá generace rodu Tustingů vyrábí, činí a obchoduje s nejjemnější a nejkvalitnější kůží, a to po dobu neuvěřitelných 130 let.

    Proslulou dílnu založil v roce 1875 jeden z nejzkušenějších místních rukodělných umělců a započal tak dlouholetou tradici pravého ručního kožedělného řemesla.

    Kombinací bezchybných materiálů a rukou talentovaného týmu řemeslníků vznikají produkty, které spojují jedinečný charakter s nekompromisní kvalitou. Výrobky Tusting vás přesvědčí o tom, že stejně tak jako nábytek i kůže postupem věku získává ojedinělou patinu, která je důkazem cesty života.

    Tusting nevnímá své zákazníky jako běžné klienty. Váží si jich jako vlastní rodiny.

  • Inspirace nadčasovými střihy tradičních holičství 50. let 20. století a kombinace moderního a tradičního přístupu k péči o mužský zevnějšek. To je filosofie značky Uppercut Deluxe. Byla založena v Austrálii dvěma kamarády, Lukem Newmanem a Stevem Purcellem, které tradiční holičství zcela okouzlilo a jali se tak šířit věhlas tohoto nelehkého řemesla po Austrálii. Jejich snem bylo stvořit stylovou značku vyrábějící pouze z přírodních ingrediencí, na jejíž používání může být muž pyšný. Chtěli se vyhranit vůči bezejmenným přípravkům, které vám přinese manželka z drogerie. To se jim povedlo a teď si bezvadný pocit z jejich kosmetiky můžete užít i vy.

Zobrazeno 1 – 29 z 29 položek