Obecné otázky

Co je obchod Gentleport.cz a čím se zabývá?

Gentleport je obchodem, který se zaměřuje na muže. Najdete u nás elegantní pánské doplňky, kosmetiku, holení, hřebeny, kartáče a tašky ručně vyrobené ve Velké Británii, České republice, Německu, Novém Zélandu, Itálie nebo v USA značek Tusting, Stetson, Brady Bags, The Leather Satchel Co., Taylor of Old Bond Street, Kent, Bond & Knight, OAK, Mühle, Mr. Natty, Bellroy, Blunt, Timor by Giesen & Forsthoff, The Brighton Beard Company, Saphir Médaille d'Or, Reuzel, Murray's a Carthusia. Dále nabízíme košile na míru z českých látek, pánskou elegantní koženou rámovou obuv české značky F.L. Popper a městské batohy Braasi.

Máte i kamennou prodejnu?

Ano, máme! Najdete nás přímo v centru Prahy, v jedné z nejvyhlášenějších ulic Na Příkopě v Pánské pasáži. Více informací v sekci kontakt.

Kde najdu Pánskou pasáž?

Pánská pasáž spojuje ulici Na Příkopě a Ovocný trh. Vchod se nachází na adrese Na Příkopě 23 hned vedle pasáže Myslbek. Stačí vejít do pasáže a náš obchod nemůžete přehlédnout.

Je cena zboží v kamenné prodejně stejná jako na eshopu?

Ano. S hrdostí můžeme říci, že ceny v kamenném obchodě byly, jsou a vždy budou stejné, jako jsou na eshopu.

Kdo provozuje internetový obchod Gentleport.cz?

Gentleport.cz provozuje společnost HRP group s.r.o. | Tomsova 664/6 | 108 00 Praha 10 | IČ: 24281352 | DIČ: CZ24281352 | Bankovní spojení: 2700237235/2010 (Fio banka, a.s.), 107-9672440237/0100 (Komerční banka, a.s.) a EUR a zahraniční platby číslo účtu: 1099428/2060 (Citfin) (IBAN: CZ5220600000000001099428, SWIFT: CITFCZPPXXX)

Jak jsou má data chráněna?

Data zpracovává odpovědný pracovník. Jsme též registrováni u Úřadu pro ochranu osobních údajů pod číslem 00042729. Více informací najdete v sekci Obchodní podmínky.

Jaké je Vaše oficiální bankovní spojení?

Účet je vedený u společnosti Fio banka, a.s., číslo účtu: 2700237235/2010, u společnosti Komerční banka, a.s., číslo účtu: 107-9672440237/0100 a EUR a zahraniční platby číslo účtu: 1099428/2060 (Citfin) (IBAN: CZ5220600000000001099428, SWIFT: CITFCZPPXXX).

Musím se při nákupu u vás registrovat?

Ne, nemusíte. Registrace je dobrovolná a slouží k urychlení Vašich dalších objednávek, ke sledování historie Vašich nákupů a další velkou výhodou je, že jako první budete informováni o novinkách a akcích.

 

Platba

Jak u vás mohu zaplatit za zboží?

Akceptujeme čtyři typy platby. Platbu hotově i kartou na naší pobočce, převod na účet, platbu dobírkou nebo online platební kartou pomocí systému GoPay. Více informací získáte v sekci Platba a doprava.

Jak je moje platební karta chráněna při platbě online?

Nikdo z pracovníků obchodu Gentleport.cz nepřichází do kontaktu s údaji na Vaší kartě. Údaje zadáváte do systému GoPay, který je jedním z nejlépe zabezpečených systémů pro online platby.

Jaké údaje mám vyplnit při platbě převodem na účet a kdy odešlete moje zboží?

Bankovní spojení: 2700237235/2010 (Fio banka, a.s.)

Bankovní spojení: 107-9672440237/0100 (Komerční banka, a.s.)

EUR a zahraniční platby číslo účtu: 1099428/2060 (Citfin) (IBAN: CZ5220600000000001099428, SWIFT: CITFCZPPXXX)

Variabilní symbol: Číslo Vaší objednávky

Zboží je odesláno na Vaši adresu v co možná nejkratší době po připsání platby na náš účet.

 

Doprava

Lze si zboží vyzvednout osobně?

Ano, navštivte nás na prodejně v samém centru Prahy v Pánské pasáži (ulice Na Příkopě 23, Praha 1). Více informací v sekci kontakt.

Co je to Zásilkovna.cz

Zásilkovna.cz je služba, která nabízí několik stovek výdejních míst po České a Slovenské republice. Seznam výdejních míst najdete zde.

Kdy a jak si můžu vyzvednout své zboží na výdejních místech Zásilkovna.cz

Jakmile je zásilka připravena na vámi vybraném výdejním místě, přijde vám potvrzovací e-mail a SMS. V potvrzovacím e-mailu a SMS obdržíte heslo pro vyzvednutí zásilky, které nadiktujete obsluze výdejního místa. Pro výdej zboží vám postačí pouze znalost tohoto hesla.

Co mám dělat, když nezastihnu kurýra GLS?

V den doručení dostanete ráno SMS a e-mail o tří hodinovém doručovacím okně. V případě nedoručení zásilky dostanete odkaz na šest variant řešení situace:

  • 1) Doručení v jiný den
  • 2) Doručení na jinou adresu
  • 3) Vyzvednutí balíku ve zvoleném GLS ParcelShopu
  • 4) Osobní vyzvednutí na nejbližším depu GLS
  • 5) Odmítnutí balíku
  • 6) Souhlas s uložením balíku

Lze u kurýra GLS platit platební kartou?

Ano, na území České republiky lze u kurýra GLS platit kartou. Na Slovensku lze platit pouze hotově.

Jak dlouho trvá, než mi bude zboží doručeno?

U zboží skladem je standardní doba doručení do 48 hodin. Pokud objednávku stihnete do 12:00 během pracovního dne, bude odeslána ještě týž den. Pokud ne, bude odeslána následující pracovní den. U zboží, které není skladem, řešíme dobu doručení individuálně.

Posíláte zboží i na Slovensko? Jaká je cena?

Ano, máte dvě možnosti:

1) Využití výdejního místa služby Uloženka.cz (seznam výdejních míst najdete zde). Cena této dopravy je 59 Kč. Při objednávce nad 1000 Kč - poštovné ZDARMA!
2) Zboží vám bude doručeno kurýrní službou GLS Slovensko a cena této dopravy činí 130 Kč. Při objednávce nad 3000 Kč - poštovné ZDARMA!

Posíláte zboží i do jiných zemí?

Standardně ne. Kontaktujte nás na info@gentleport.cz nebo na telefonu +420 604 661 065 a pokusíme se vám vyjít vstříc.

 

Vrácení zboží

Pokud se mi zboží nelíbí, mohu ho vrátit?

Ano, zboží je možné do 14 dnů vrátit. Můžete tak učinit i osobně v naší kamenné prodejně.

Co když je zboží poškozené a chci ho reklamovat. Jak mám postupovat?

V každém případě doporučujeme nás kontaktovat telefonicky nebo e-mailem a sdělit nám Váš problém (více viz kontakt). Po komunikaci s námi zboží zabalte do pevného obalu a odešlete na adresu: Pánská pasáž - obchod Gentleport, Na Příkopě 23, 110 00 Praha 1 včetně dokumentu s informacemi o závadě. Poté se Vaši reklamaci pokusíme vyřídit v co nejkratším čase a o jejím průběhu vás budeme informovat. Podrobnější informace najdete v sekci Reklamační řád.

Pokud si zboží objednám přes internetový obchod a vyzvednu si ho osobně, mohu ho také vrátit do 14 dnů?

Ano, můžete. Způsob převzetí zboží v tomto případě nehraje roli.

 

Dárkové poukazy

Jak obdržím dárkový poukaz a jak dlouhá je jeho platnost?

Dárkový poukaz obdržíte v tištěné podobě prostřednictvím České pošty nebo si ho přijďte vyzvednout v naší prodejně. Platnost poukazů není limitována časem. Platí do skonání věků.

Kolik stojí doprava dárkových poukazů?

Dárkové poukazy posíláme zdarma!

Jaké jsou podmínky dárkových poukazů?

Dárkový poukaz se vztahuje na kompletní sortiment prodávaný na www.gentleport.cz a v prodejně Gentleport v Pánské pasáži (ulice Na Příkopě 23, Praha 1). Poukazy nelze sčítat a kombinovat s ostatními poukazy a slevami. Poukazy nelze vyměnit za hotovost ani vrátit rozdíl hodnoty.

 

Zboží

Je vámi prodávaná kosmetika testována na zvířatech?

Taylor of Old Bond Street, Mühle, Mr. Natty, Carthusia, Reuzel, Marvis, Murray's, The Brighton Beard Co. a další zaujímají striktní postoj vůči krutosti na zvířatech, proto všechna kosmetika z jejich portfolia není testována na zvířatech. Tedy ne, námi prodávaná kosmetika není testována na zvířatech.

 

Nenašli jste to, co jste hledali?

Máte nějaké dotazy nebo připomínky? Budeme rádi, pokud nás kontaktujete na info@gentleport.cz, na telefonu +420 604 661 065, na naší facebookové stránce Gentleport nebo nás přijďte navštívit osobně v Pánské pasáži.